• Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
  • Text Hover
Czas realizacji projektu: projekt będzie realizowany w dniach od  05.04.2019 r. do 31.12.2020 r.
Cele Projektu

Głównym celem projektu jest promowanie na rynkach międzynarodowych innowacyjnych i naturalnych kosmetyków firmy PHARMA C FOOD, oferowanych pod własną marką produktową. W wyniku realizacji projektu marka stanie się rozpoznawalna na świecie i nastąpi ekspansja eksportowa firmy.

Projekt przyczyni się też do wypromowania Marki Gospodarki Polskiej jako gospodarki innowacyjnej i konkurencyjnej.

Projekt wpłynie pozytywnie na promocję polskiej branży kosmetycznej, jako branży konkurencyjnej i wykorzystującej prace B+R.

Nastąpi też wzrost internacjonalizacji i zwiększenie aktywności firmy w eksporcie – firma zdobędzie nowych klientów i nowe rynki eksportowe, nastąpi wzrost wolumenu eksportu i udziału eksportu w przychodach, wzrośnie konkurencyjność, obroty i wynik finansowy firmy.

Nastąpi również zwiększenie nakładów na B+R. Firma zdobędzie nowe kontakty i doświadczenie – w efekcie po realizacji projektu nastąpi dalsza ekspansja eksportowa firmy.

Wartość Projektu (PLN)

Wkład Funduszy Europejskich (PLN)

Planowane efekty realizacji projektu

Projekt dotyczy Programu Promocji Branży Kosmetycznej, przewiduje wiele różnych działań promocyjnych mających na celu zwiększenie internacjonalizacji firmy, wzrost eksportu i jego udziału w obrotach firmy, zdobycie nowych rynków eksportowych, wypromowanie marki własnej firmy (innowacyjne naturalne kosmetyki pod marką PHARMA C FOOD), Marki Gospodarki Polskiej i polskiej branży kosmetycznej.

Projekt przewiduje promocję konkurencyjnych i innowacyjnych w skali międzynarodowej produktów firmy poprzez podjęcie wielu działań promocyjnych – indywidualne misje wyjazdowe, organizację misji przyjazdowych oraz działania informacyjno-promocyjne. Działania w będą skierowane na poza unijne rynki perspektywiczne – Rosję i Ukrainę.

Realizując przewidziane działania promocyjne firma odbędzie wiele spotkań B2B z potencjalnymi klientami, prezentując im innowacyjne wyroby i istniejące zasoby (materialne, kadrowe, B+R i doświadczenie), gwarantujące odpowiednio jakościowe i terminowe wykonanie podpisanych kontraktów handlowych.

Projekt będzie sfinansowany z dofinansowania i ze środków własnych firmy.

Chciałbyś złożyć ofertę na wykonanie usług w ramach prowadzonych projektów?

Sprawdź aktualne przetargi dotyczące poszukiwanych dostawców usług do projektów.